"کیفیت مطلوب"، "قیمت مناسب" و "تکریم شهروندان" سه معیار سازمان میادین

معاون بهره برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در بازدید از میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تاکید بر ارائه خدمت بی منت به شهروندان، گفت: "کیفیت مطلوب"، "قیمت مناسب" و "تکریم شهروندان" سه معیاری است که باعث رضایتمندی مراجعه کنندگان به این مراکز می شود.

به گزارش تهران آنلاین؛ سراب نشین، معاون بهره برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در این بازدید، با بیان اینکه اولویت نخست سازمان افزایش کیفیت محصولات ارائه شده و بالا بردن سطح خدمات رسانی به مردم است گفت: به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان، در تلاش هستیم تا با ارتقا سطح استانداردهای سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، نظارت بر عملکرد و فعالیتهای این مراکز را افزایش دهیم.

وی با اعلام اینکه اعتماد و همراهی مراجعه کنندگان به میادین و بازارهای میوه و تره بار، مهم ترین سرمایه این سازمان است، اظهار کرد: با عرضه مستقیم میوه و تره بار و حذف واسطه های غیر ضرور، تلاش می کنیم ضمن حمایت از تولیدکنندگان، به اقتصاد خانواده های تهرانی و مصرف کنندگان نهایی این محصولات نیز کمک کنیم.

گفتنی است، مهندس مقدسی زاده، مدیر بهره برداری سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران نیز امروز از برخی میادین میوه و تره بار بازدید کرد.

Layer 1 ارسال نظر

Layer 1 آخرین اخبار

Layer 1 پربازدیدترین ها